Skins

I’m downloading the 5th epsiode of Skins and it’s taking forever. I WANNA WATCH IT NOW!

Okay so today I have things I must achieve. So I made a little list (:

1; Start writing on history novel/essay.

2; Exercise!!

3; Watch Skins.

4; Study for my history quizzlet.

Yerr that about it, I thought there was more to the list, ah well if I come up with something I’ll just add it laterrrr. I’m watching Ellen DeGeneres show at the moment and right at this moment I see that my Skins episode is done, so byeeeeeeeeeeeee!

effy3-3597 

Effy.

Lämna en kommentar

Filed under 1

Lol.

The hills Heidi Montags ”music” career is a big laugh. Her music makes Paris Hilton’s songs sound like heaven. Just watch it.

2 kommentarer

Filed under 1

09-02-19

Okey, so here’s some pictures from today, enjoyyyyy 😀

bild-082 

bild-130

bild-091 

bild-111 

I have loads of other pictures but way too many to upload here (:

Byeee

Lämna en kommentar

Filed under 1

To the zoooo (;

Yes, today is the day I’ve been waiting for. Well, been waiting for like 2 weeks , lol. Anyway so me and Carro are going to the zoo today. Ace! I’m probably going to take bare amounts of pictures so some of them are surely going to pop up here. Nice, eyy (:

So at the moment I’m relaxing infront of the tellyyyy and Mtv is on, of courseeeee. So right now Madonna is grinding and shaking it, and frankly that’s not OK. I mean come on, how old is she now? She’s in her mid 40;eis or something, can’t remember. Anyway, and it’s not OK(in my opinion) to dance like that and dress like your vagina is about to say ‘helloooooo, I’m Madonnas vaginaaaa 8D’. Not OK, I feel sorry for her kids actually, think of poor Lordes she’s a teen now? Can’t be that cool having a Mum almost showing her vagina on tv, yeah. I know I wouldn’t. I don’t like Madonna, end of.

madonna

Lämna en kommentar

Filed under 1

Gothenburg.

I love Gothenburg more than life itself, seriously. It’s so cosy just walkign around in all them shops and have a coffee in some cafè. Lush! So me and Carro went to Gothenburg today, bought some new clothes. 2 tops, a pair of jeans and some scarfes. So I found what I was looking for. We also met up with one of  Carros old friends from Allingsås, Johan, nice bloke (:

 I don’t know why but I’m starting to like the whole moccasin thing, they’re really cute. Haha, I’m letting my inner indian out. lol.  I wanna buy a pair but I know a fair few people that would beat me to a pulp. So I don’t know if I wanna take that risk, lol.

Oooh another season of Grey’s anatomy starts today 😀 Can’t wait, I’ve missed it loads.

So tomorrow me and Carro are going to Nordens ark, if we find a bus that will take us there, haha. I hope we find one ‘cuz I haven’t been there in ages. It’s really nice there and I hope that all the animals are out, I’m pretty sure they’re got tigers and everything so I hope they’re out and running free, lol. Well not in the park but in their cage, haha.

Byeee

tiger1

Lämna en kommentar

Filed under 1

09-02-17

I can’t explain with words how much I hate french history, no offense french people but your kings and queens quite frankly suck. Seriously it’s no fun reading about it all again. Gosh, fuck the french revolution. You would think that I should already know all the stuff there is to know about France and the french revolution since I’ve been a little history nerd. Yes, I’m serious and I was especially interested in France, lol. I read so much about french history when I was little, it’s like untrue, haha. AND I got like an A in french history in the 9th grade so like how the fuck did i manage to fail this little quizzlet? God knows, maybe I’m getting senile, lol.

So tomorrow me and my wifey are going to gothenburg, hopefully finding some new clothes. I’m all about the bohemian style now. Oh dear, haha. I change my style of clothing faster than well girls change knickers, hahaha. I need to buy more necklaces, bracelets, I don’t have enough. lol. I need( well want, lol) shoes, especially more high heels, can’t get enough of them kinds of shoes. I love that you feel all tall and sexy in them, lol.

Arrgh, I can’t wait ’til tomorrow. I just wanna go, spend money and get bare amounts of new fancy clothes! Oh well, guess I’ll gotta wait ’til tomorrow, suckii!

Watching ‘Life of Ryan’ at the moment, he’s a cutie (: And his little brother, the youngest, is so adorable, makes me wish I had a little brother (:

Ah well now I’m going food shopping with Papi (:

Byeee

d628-nicole-kidman-bohemian20statement-fall-2007-dress

Lämna en kommentar

Filed under 1

Tuesday, fuck.

So yesterday I had some of my mates over, some got sick so they couldn’t come, unlucky. Anyway, we all met up in town to rent a couple of movies, Devil’s chair, Escape from Guantanamo bay, Saw V. We went food shooping aswell. We bought like 1 kilo worth of candy, yes! I’m serious, bare amounts. Can’t remember if we ate it all, I believe my sister stole it. We made tacos, watched the movies and ended it all with Shark sex. Shark sex is a show on animal planet and it’s about well sharks having sex, kind of.

It was a pretty mint night in my opinion. Carro and Lillemor stayed the night, so they went home like an hour ago or so.

Here’s some pics from the evening.

bild-074

bild-070bild-0711

bild-072

Aww I love them to bits ❤

It’s tuesday today, my so called studyday. I really need to study history even though it sucks and I have no idea how I’m going to start writing the essay/novel. Arrgh, I believe my history teacher is trying to mindfuck us. Seriously, can’t think of any other explination why he gave us this shitty assignment. Bleh!

Ah well I’m going to hit the shower now woopwoop, don’t wanna smell like a moldy penis, eyy (;

Byeee

1 kommentar

Filed under 1